Vieraile Elämys Ämmin nettisivuilla

tiistai 31. joulukuuta 2013

Ihanaa elämää...


Kaikille hyville Ystävilleni,
Sielunsiskoilleni,
Läheisilleni,
Vihamiehilleni,
ihanalle aviomiehelleni Timolle,
entisille miehilleni,
(myös niille jotka ovat tulleet minulle kalliiksi),
(ja niille, joille minä olen tullut kalliiksi),
teille, jotka olette minulle velkaa,
teille jolle minä olen velkaa,
kaikille hurmaamilleni miehille
ja heidän nykyisille vaimoilleen,
sisarelleni Sarille ja hänen perheelleen,
laitilan Karpalo Skumpalle
ja muille hyville tyypeille:

Oikein Hyvää Uutta Vuotta ja Ihanaa Elämää!


Edessä sata ovea, tuhat tietä,
emme tunne tarinaa, emme juonta...
Hurmaavaa, että olet kulkenut kanssani kappaleen matkaa,
jatketaan hymyssä suin eteenpäin...


t. Sanna ja karvakaverit

10 kommenttia:

  1. Hih! Olipa positiivinen, iloinen vuoden viimeisen päivän postaus! Tästä on hyvä jatkaa matkaa uuteen vuoteen!
    Onnellista Uutta Vuotta ja kiitos ihanasta, inspiroivasta blogistasi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin sinulle Teija! Yhtä matkaa vuoteen 2014 :)

      Poista
  2. Upeaa! Säihkyvää Uutta Vuotta, Sanna!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos samoin sinulle Tuulia!

      Poista
  3. Ihanaa, onnellista ja muistorikasta tulevaa vuotta 2014!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin sinulle! Ihana, ihana blogi sinulla!

      Poista
  4. Ihanan iloinen postaus vuoden viimeisenä päivänä! Ihanaa ja iloista tulevaa vuotta 2014 myös sinulle Sanna! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin sinulle Ansku. Myötätuulta ja tyrskyjä sinulle! t. Sanna

      Poista
  5. Oikke ihanaa uutvuuat, kans sin päi ♥ Terkuin; Johanna ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samat sul, Johanna! Ol ilone, ol valone ♥

      Poista